Персонал
Додаток для обліку та управління кадровим складом організації відповідає за штатний розпис, займані посади, вільні вакансії, оклади співробітників, особисті анкетні дані, стаж роботи у певній галузі та інші коментарі для будь-якої специфіки діяльності певної організації.
Основні можливості додатка «Персонал»:
- ведення штатного розкладу;
- моніторинг доступних вакансій;
- моніторинг штатних одиниць у відділах організації;
- облік заміщень (додавання/видалення);
- облік робочого стажу співробітника;
- облік професій по підприємству;
- контроль особистих карток співробітників (реквізити співробітника, освіта, трудова діяльність, сімейний стан, вислуга років, ознаки, заміщення тощо);
- побудова звітності.
Результати використання додатка «Персонал»:
- підвищення ефективності роботи менеджера по роботі з персоналом, співробітників управління кадрами, праці та заробітної плати за рахунок підвищення рівня координації роботи;
- електронні вкладення в особисту справу дозволяють зберігати будь-яку додаткову інформацію про співробітника (текстову, графічну);
- миттєвий доступ до інформації, сортований за ключовими параметрами, надає можливість кадровим інспекторам оперативно аналізувати важливі дані;
- конфіденційність та безпека роботи документами та даними з особових справ співробітників на високому рівні.